logoYasmin
logoV

זורקים לכם גלגל הצלה לעסק

מנהלות ומנהלים בכירים במשק מעוניינים לסייע לכם כדי שתעברו את המשבר בהצלחה

עמותת יסמין מציגה:

מיזם יד ביד להצלחה בעסקים

שותפות לחיזוק עסקים, לצמיחה וליציאה מהמשבר 

"האם העסק שלי עדיין רלוונטי?" "מה אעשה בלי תזרים מזומנים לאחר הגל הראשון והשני של הקורונה"? "איך אפשר לקדם את המוצר שלי ולהגיע לעוד צרכנים כשהתקנות של הממשלה מגבילות אותי?" 

במציאות הנוכחית כל בעלי העסק חשים רעידת אדמה ממש. משבר הקורונה מתמשך, השוק אינו יציב, והתחושה היא של חוסר וודאות וחשש אמיתי להמשכיות העסק. הפתרון הוא בסביבה מחזקת עם ליווי ותמיכה ממנהלים ומנהלות בכירים, נשות ואנשי עסקים מובילים ומנוסים, אשר הוכיחו הצלחה בהתמודדות עם משברים בעבר.

תוכנית יד ביד להצלחה בעסקים מספקת עבור העסק שלך חממה מקצועית ומקיפה שתעזור לך לעבור את המשבר הנוכחי, לצמוח ולשגשג בהצלחה.

ליווי וידע מקצועי ממנהלות ומנהלים בכירים

סיוע ליציאה מהמשבר ומהבדידות  העסקית

טיפים מעשיים להצלחה

איך תוכנית 'יד ביד להצלחה בעסקים' תעזור לעסק שלי?

אבחון מקיף של העסק

יחד, ננתח את המצב הנוכחי בעסק שלך, את האתגרים הפנימיים והחיצוניים, הקשיים והמשאבים, ובחשיבה משותפת נעמיד לרשותך את הליווי והכלים שיסייעו לך לצאת מהמשבר.

לצאת מהבדידות העסקית בעזרת מנטור מקצועי

הם כבר עשו את זה. הם עברו קשיים ומשברים והצליחו לצמוח, להגדיל ולחזק את העסק שלהם. התוכנית קושרת בין אנשי ונשות עסקים מצליחים ומנהלות ומנהלים בכירים לבין עסקים כמו שלך שנמצאים במשבר, כדי להעניק לך אמונה, תמיכה, אוזן קשבת, עצות מניסיון, ידע, כלים יישומים וליווי.

ייעוץ מקצועי שוטף

במסגרת התוכנית יעמדו לרשותך אנשי מקצוע במטרה לסייע בכל הקשור לניהול העסק ביום יום: רואי חשבון, יועצי אשראי ופיננסים , עורכי דין בתחום דיני עסקים ויועצי מס.

כלים מעשיים וידע עסקי

כחלק מהתוכנית תוכלו להשתתף בהרצאות מקוונות במגוון נושאים עסקיים שיסייעו לכם להעשיר את הידע המקצועי שלכם ולחשוב קדימה, כדי להתמודד עם המשבר הנוכחי ולהיות מוכנים למשבר הבא.

החברות המובילות במשק מחכות ללוות אותך!

התוכנית מתקיימת מטעם עמותת יסמין בשיתוף ותמיכת:

מי אנחנו

עמותת יסמין היא עמותה ללא מטרות רווח המונהגת על ידי נשים, ופועלת למען קידום עסקים בבעלות נשים, מכל המגזרים והדתות. השאיפה שלנו היא לסייע לבעלות עסקים לחזק ולהרחיב את עסקיהן כדי לקדם את מעמד הנשים בישראל וליצירת חיים משותפים בין יהודים לערבים, תוך חיזוק הכלכלה והחברה הישראלית.

עד היום, עמותת יסמין סייעה ללמעלה מ- 12,000 נשים יזמות ובעלות עסקים מכל רחבי הארץ. בשנת 2016, הוענק לעמותה "פרס יושב ראש הכנסת לאיכות חיים" על פועלה למען חברה עם ערכים של כבוד, סבלנות וסובלנות.

האם התוכנית מתאימה לי?

התוכנית מתאימה לעסק בצמיחה שזקוק לסיוע ורוצה לעבור את המשבר הנוכחי בהצלחה ומוכן ליישם ברצינות את העצות והכלים. מיועד לעסקים קטנים עם מחזור שנתי של 300 אלף – 20 מיליון.

איך זה עובד?

המפגשים, ההרצאות והייעוץ יתנהלו באמצעים וירטואליים, בשני מסלולים:

מסלול א':

ליווי מנטור תומך

המסלול הקצר

מסלול קצר למשך 3 חודשים

הליווי הוא בתחומים שונים, לפי הצורך.

הליווי כולל 6 פגישות מתואמות מראש בזום, פעמיים בחודש.

משך כל פגישה 45-60 דקות.

מסלול ב':

ליווי מנטור תומך

המסלול הארוך

משך המסלול הארוך 6 חודשים

12 פגישות מתואמות מראש, בזום,

פעמיים בחודש משך כל פגישה 45-60 דקות.

בשני המסלולים המפגשים כוללים אבחון, היכרות, תיאום ציפיות, 

מענה, תמיכה, הנחיה ויישום.

נשמע מדהים אפשר להירשם?

כתבי לנו על העסק שלך ונחזור אלייך בהקדם

בואו לקחת חלק בהצלחת התוכנית!

מנהלות ומנהלים בכירים בחברות, אנשי ונשות מקצוע, נשות ואנשי עסקים מצליחים? זה הזמן לתת ולתמוך בעסקים קטנים ובינוניים הזקוקים לכם כדי שתתרמו מהידע והניסיון שלכם ותסייעו להם לצאת מהמשבר שפגע בהכנסות בצורה אנושה. ביחד נוכל להביא ליציבות, צמיחה במשק ולמניעת עוני ואבטלה.

נשמע מעניין?

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם עם כל מה שצריך לדעת:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן