logoYasmin

יד ביד להצלחה בעסקים

תוכנית חדשנית מבית יסמין בחסות שתדחוף את העסק שלך לצמיחה ולשגשוג כלכלי

משבר הקורונה יצר צרכנות חדשה, שדרשה מבעלי.ות עסקים לשנות באופן מיידי את ההתנהלות העסקית והשיווקית בעסק. בשל מחסור בידע ובכלים  המקצועיים הדרושים לניהול עסק בזמן משבר ולאחריו, עסקים רבים נאלצו להקפיא את פעילותם או לסגור אותה לחלוטין. ביום שאחרי המשבר, בעלי.ות העסקים נדרשים.ות להמציא את עצמם.ן מחדש ולהבין כיצד להפוך לעסק רלוונטי, משודרג ומותאם לשוק המשתנה.  

תלמדו את השוק הנוכחי ותהיו רלוונטיים

הלקוחות החדשים שלכם נמצאים ברשת

איך עושים את זה?

להפוך את העסק לדיגיטלי זה לא פשוט. דרוש תכנון, ידע ניהולי וכלים, זמן ומשאבים. זו בדיוק הסיבה לשמה יזמנו את תוכנית "יד ביד להצלחה בעסקים", תוכנית ייחודית לשדרוג העסקים הקיימים לשוק הנוכחי. התוכנית כוללת אבחון העסק, התאמתו לקהלים חדשים ודיגיטאליים, הקמת וייעוד תשתיות דיגיטאליות, תפעול תוכנית מכירות עם יעדים והגדלת הלקוחות ומכירות בעסק.

יחד, ניצור את השינוי המתבקש במטרה להגדיל הכנסות ולהרחיב את קהל הלקוחות בצורה משמעותית.

למכור מכל מקום ובכל זמן

תמיכה והכוונה, ממומחים בשוק הנוכחי  

ליווי ביצירת תשתית לשיווק דיגיטלי

התאמת העסק לשוק החדש

איך זה עובד?

ניתוח לב פתוח: מנתחים את העסק שלך

יחד, ננתח את המצב הנוכחי בעסק שלך, את האתגרים הפנימיים והחיצוניים, הקשיים והמשאבים, ובחשיבה משותפת נעמיד לרשותך את הליווי והכלים שיסייעו לך לצאת מהמשבר.

כאן בונים: יצירת תשתית דיגיטלית

הם כבר עשו את זה. הם עברו קשיים ומשברים והצליחו לצמוח, להגדיל ולחזק את העסק שלהם. התוכנית קושרת בין אנשי ונשות עסקים מצליחים ומנהלות ומנהלים בכירים לבין עסקים כמו שלך שנמצאים במשבר, כדי להעניק לך אמונה, תמיכה, אוזן קשבת, עצות מניסיון, ידע, כלים יישומים וליווי.

בוסט לשיווק העסק: בונים ומקדמים קמפיינים אפקטיביים

במסגרת התוכנית יעמדו לרשותך אנשי מקצוע במטרה לסייע בכל הקשור לבניית תוכנית הקמפיינים והשיווק הדיגיטלי לעסק, כולל ליווי מקצועי תפעולי הלכה למעשה.

ממשיכים איתך יד ביד: המשך ליווי ומענה

כחלק מהתוכנית תוכלו להשתתף בהרצאות מקוונות במגוון נושאים עסקיים שיסייעו לכם להעשיר את הידע המקצועי שלכם.ן ולחשוב קדימה, כדי להתמודד עם המשבר הנוכחי ולהיות מוכנים.ות למשבר הבא.

משך התוכנית: 6 חודשים

נשמע מדהים אפשר להירשם?

ספר.י לנו על העסק שלך ונתאם שיחת היכרות

מי אנחנו

המיזם מתקיים מטעם עמותת יסמין, בחסות בנק הפועלים

עמותת יסמין היא עמותה ללא מטרות רווח המונהגת על ידי נשים, ופועלת למען קידום עסקים בבעלות נשים, מכל המגזרים והדתות ברחבי הארץ. השאיפה שלנו היא לסייע לבעלות עסקים לחזק ולהרחיב את עסקיהן כדי לקדם את מעמד הנשים בישראל וליצירת חיים משותפים בין יהודים לערבים, תוך חיזוק הכלכלה והחברה הישראלית. 

עד היום, יסמין סייעה למעלה משלוש עשרה אלף נשים ברחבי הארץ. בשנת 2016, הוענק לעמותה "פרס יושב ראש הכנסת לאיכות חיים" על פועלה למען חברה עם ערכים של כבוד, סבלנות וסובלנות. 

new logo bank_fp-01

בנק הפועלים תומך לאורך השנים, בעסקים הקטנים והבינונים במלוא העוצמה ובמגוון כלים ופתרונות עסקיים וחברתיים כאחד. בנוסף, מעמיד הבנק את תכני המרכז לצמיחה פיננסית לרשות העסקים הקטנים במגוון כלים וסדנאות באתר ובמפגשי אונליין עם המומחים של המרכז.

המרכז לבנקאות חברתית של בנק הפועלים תומך ומשתף פעולה עם עמותת יסמין בשנים האחרונות. בשנת 2021 תתמקד השותפות בתוכנית שתחזק נשים יהודיות וערביות בעלות עסקים קיימים ותתרום להם כלים ופרקטיקה לחיזוק הטרנספורמציה הדיגיטלית ופריצה עסקית במרחב האונליין. 

האם התוכנית מתאימה לי?

כן, התוכנית מתאימה לך אם:

מעוניין.ת להיות בעל.ת עסק רלוונטי מותאם לשוק הנוכחי 

ההצלחה של העסק חשובה לך

היית רוצה להרוויח יותר בעסק

מעניין אותך להפוך את שיווק העסק לדיגיטלי, אבל חסר לך מידע וכלים

עבודה קשה ומחויבות לא מפחידה אותך, להיפך

יש לך מוכנות להתחייב לתהליכי שינוי בעסק

יש לך רצון להתנהל בעסק כמו בוס.ית – לקבל החלטות ולנצל הזדמנויות

יציאה מאזור הנוחות לא מפחידה אותך

יש לך שליטה בעברית, ושליטה ביישומי אופיס, בדגש על אקסל

יש לך חשבון עסקי בפייסבוק

נשמע מדהים אפשר להירשם?

ספר.י לנו על העסק שלך ונתאם שיחת היכרות

לפרטים נוספים:  

עמותת יסמין 04-6309209 דוא"ל [email protected] (רנה)

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן